Στις παλιές, γνώριμες συνήθειές τους επιστρέφουν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο οι Βορειοελλαδίτες εκδρομείς, καθώς ολοένα και περισσότεροι είναι αυτοί που επιλέγουν κάποιο ταξιδιωτικό πρακτορείο για τις διακοπές τους.
Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας-Θράκης Θεολόγης Βύρων, «ο κόσμος ξαναγύρισε στον ταξιδιωτικό πράκτορα λόγω απάτης στο διαδίκτυο, αλλά και εξαιτίας του ότι πολλών οι κάρτες 'κοκκίνισαν'.
Έτσι, μη μπορώντας να βγάλουν καινούριες και δεδομένου ότι στο διαδίκτυο δεν μπορούν να αγοράσουν... βερεσέ ή με δόσεις, επέστρεψαν στα ταξιδιωτικά πρακτορεία».
Δεν είναι λίγοι αυτοί, σύμφωνα με τον ίδιο, που ενώ έβλεπαν στο διαδίκτυο ένα συγκεκριμένο ξενοδοχειακό συγκρότημα, τελικά κατέληγαν να διανυκτερεύουν σε ένα εντελώς διαφορετικό στη διάρκεια των διακοπών τους, αφού τα «ψιλά γράμματα» μπορεί να τους παρέπεμπαν μεν σε συνεργαζόμενο με αυτό που έβλεπαν χώρο, ωστόσο οι ίδιοι δεν το πρόσεξαν.
“Το διαδίκτυο ούτε επινοεί, ούτε σκέφτεται, αλλά ούτε και επιθυμεί συνέχιση της συνεργασίας του με τον καθένα από εμάς” σημειώνει ο κ. Βύρων προσθέτοντας ότι “η δουλειά του ταξιδιωτικού πράκτορα δεν είναι μόνο να ικανοποιήσει τις ταξιδιωτικές ανάγκες μας, βάσει του βαλαντίου που καθένας διαθέτει, αλλά και να εξασφαλίσει την ασφαλή διαμονή στον προορισμό μας, όπως και επιστροφή μας στα πάτρια εδάφη”.
Κατά τον πρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας- Θράκης, κανένας ταξιδιωτικός πράκτορας δεν ψάχνει “σήμερα την αρπαχτή”, αντιθέτως μάλιστα οι σχέσεις του με τον κάθε πελάτη τείνουν να γίνουν πιο στενές από ποτέ, αφού όχι μόνο βρίσκεται δίπλα στον εκδρομέα σε κάθε βήμα του από την ώρα που αυτός θα ξεκινήσει το ταξίδι του, αλλά δεν είναι και λίγες οι φορές που η «εξόφληση έρχεται... εν ευθέτω χρόνω».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Βύρων επισημαίνει ότι κάθε δυνάμει εκδρομέας θα πρέπει να επιλέγει ταξιδιωτικό γραφείο μέλος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας-Θράκης, αφού έτσι διασφαλίζει εγγύηση της ομαλής συνεργασίας τους. Σήμερα, η Ένωση αριθμεί 200 μέλη, περί τα 300 υπολογίζονται συνολικά στην περιοχή, και στόχος είναι η συσπείρωση του κλάδου, με στόχο να θωρακιστεί περαιτέρω ο τομέας και να εξαλειφθούν εντελώς φαινόμενα που, όπως τονίζει, αμαυρώνουν την εικόνα του.
Επιπλέον, σημειώνει ότι, στις αρχές του νέου έτους, από την Ένωση πρόκειται να διοργανωθούν σεμινάρια, για τις υποχρεώσεις, ευθύνες και το ρόλο που θα πρέπει καθένας να διαδραματίζει και πώς μπορεί να τον επικοινωνήσει στον πελάτη, ο οποίος, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, “έχει και αυτός υποχρεώσεις πέρα από τις- κάποιες φορές -τρελές απαιτήσεις”.
Πηγή: imerisia.gr
Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας-Θράκης Θεολόγης Βύρων, «ο κόσμος ξαναγύρισε στον ταξιδιωτικό πράκτορα λόγω απάτης στο διαδίκτυο, αλλά και εξαιτίας του ότι πολλών οι κάρτες 'κοκκίνισαν'.
Έτσι, μη μπορώντας να βγάλουν καινούριες και δεδομένου ότι στο διαδίκτυο δεν μπορούν να αγοράσουν... βερεσέ ή με δόσεις, επέστρεψαν στα ταξιδιωτικά πρακτορεία».
Δεν είναι λίγοι αυτοί, σύμφωνα με τον ίδιο, που ενώ έβλεπαν στο διαδίκτυο ένα συγκεκριμένο ξενοδοχειακό συγκρότημα, τελικά κατέληγαν να διανυκτερεύουν σε ένα εντελώς διαφορετικό στη διάρκεια των διακοπών τους, αφού τα «ψιλά γράμματα» μπορεί να τους παρέπεμπαν μεν σε συνεργαζόμενο με αυτό που έβλεπαν χώρο, ωστόσο οι ίδιοι δεν το πρόσεξαν.
“Το διαδίκτυο ούτε επινοεί, ούτε σκέφτεται, αλλά ούτε και επιθυμεί συνέχιση της συνεργασίας του με τον καθένα από εμάς” σημειώνει ο κ. Βύρων προσθέτοντας ότι “η δουλειά του ταξιδιωτικού πράκτορα δεν είναι μόνο να ικανοποιήσει τις ταξιδιωτικές ανάγκες μας, βάσει του βαλαντίου που καθένας διαθέτει, αλλά και να εξασφαλίσει την ασφαλή διαμονή στον προορισμό μας, όπως και επιστροφή μας στα πάτρια εδάφη”.
Κατά τον πρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας- Θράκης, κανένας ταξιδιωτικός πράκτορας δεν ψάχνει “σήμερα την αρπαχτή”, αντιθέτως μάλιστα οι σχέσεις του με τον κάθε πελάτη τείνουν να γίνουν πιο στενές από ποτέ, αφού όχι μόνο βρίσκεται δίπλα στον εκδρομέα σε κάθε βήμα του από την ώρα που αυτός θα ξεκινήσει το ταξίδι του, αλλά δεν είναι και λίγες οι φορές που η «εξόφληση έρχεται... εν ευθέτω χρόνω».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Βύρων επισημαίνει ότι κάθε δυνάμει εκδρομέας θα πρέπει να επιλέγει ταξιδιωτικό γραφείο μέλος της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας-Θράκης, αφού έτσι διασφαλίζει εγγύηση της ομαλής συνεργασίας τους. Σήμερα, η Ένωση αριθμεί 200 μέλη, περί τα 300 υπολογίζονται συνολικά στην περιοχή, και στόχος είναι η συσπείρωση του κλάδου, με στόχο να θωρακιστεί περαιτέρω ο τομέας και να εξαλειφθούν εντελώς φαινόμενα που, όπως τονίζει, αμαυρώνουν την εικόνα του.
Επιπλέον, σημειώνει ότι, στις αρχές του νέου έτους, από την Ένωση πρόκειται να διοργανωθούν σεμινάρια, για τις υποχρεώσεις, ευθύνες και το ρόλο που θα πρέπει καθένας να διαδραματίζει και πώς μπορεί να τον επικοινωνήσει στον πελάτη, ο οποίος, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, “έχει και αυτός υποχρεώσεις πέρα από τις- κάποιες φορές -τρελές απαιτήσεις”.
Πηγή: imerisia.gr